Blog

Reklama zewnętrzna
Reklama zewnętrzna – czym jest i jakie są jej zalety?

Reklama zewnętrzna – czym jest i jakie są jej zalety?

Reklama outdoor - definicja reklamy zewnętrznej Reklama zewnętrzna to reklama outdoorowa, nazywana również reklamą OOH. Outdoor oznacza właśnie zewnętrzny lub plenerowy, czyli coś znajdującego się na wolnym powietrzu. OOH to z kolei skrót zwrotu w języku angielskim: out of home, czyli poza domem. Przeciwieństwem reklam zewnętrznych są reklamy typu indoor - reklamy wewnętrzne. Reklamami zewnętrznymi będą więc te formy przekazu marketingowego, które do konsumentów docierają poza ich miejscem...

Szkło hartowane
Co to jest szkło hartowane? – właściwości i zastosowanie szkła hartowanego

Co to jest szkło hartowane? – właściwości i zastosowanie szkła hartowanego

Szkło hartowane - definicja i normy hartowanego szkła Szkło hartowane to szkło poddane specjalnej obróbce termicznej (hartowaniu), której celem jest podniesienie walorów użytkowych szyby (w tym tych związanych z bezpieczeństwem użytkowania), podniesienie jej trwałości i odporności na uszkodzenia mechaniczne. Hartowaniu można poddawać różne rodzaje szkła. Najczęściej jednak obróbce termicznej poddawane jest szkło float - najpopularniejsze w architekturze, powstające poprzez wylewanie go na...

Materiały POS
Czym są materiały POS?

Czym są materiały POS?

Materiały POS - co to jest? Definicja POS Zacznijmy od początku, czyli wyjaśnienia, co to materiały POS. Skrót ten pochodzi z języka angielskiego, a jego rozwinięcie to nic innego jak Point of Sale. Mówiąc najprościej, materiały POS są więc formą reklamy, która oznacza różnego rodzaju nośniki reklamowe mające zastosowanie na terenie danego sklepu lub obiektu usługowego. Materiały te możemy podzielić na miękkie i twarde. Pierwsze z nich to wszystkiego rodzaju ulotki, wlepki, wobblery czy...

Blog UV zdjęcie główne
Rewolucyjny druk UV – czym jest i jakie ma właściwości?

Rewolucyjny druk UV – czym jest i jakie ma właściwości?

Druk UV był przez wiele lat wykorzystywany głównie w branży poligraficznej – zazwyczaj do drukowania opakowań czy etykiet. Technologie druku jednak stale ewoluują, dzięki czemu w ciągu ostatnich lat drukowanie UV stało się nie tylko znacznie tańsze, ale również trafiło do branż, w których wcześniej nie korzystano z tej metody wykonywania nadruków. Jednym z sektorów rynku, który bardzo szybko zaadaptował technologię UV do swych potrzeb, jest szeroko rozumiana reklama. Druk UV – co to jest?...

Lacobel w kuchni
Lacobel – czym jest i jakie są jego rodzaje?

Lacobel – czym jest i jakie są jego rodzaje?

Szkło lacobel - co to jest? Zacznijmy od początku, a więc od wyjaśnienia, czym jest szkło lacobel. Otóż jest to szkło jednorodnie lakierowane, które powstaje przy wykorzystaniu specjalnej technologii float. Może mieć również formę szkła odżelazionego (tzw. opti white, dla idealnego odwzorowania koloru), które podlega procesowi lakierowania. D-POS, jako jedna z nielicznych firm na rynku, zawsze hartuje szkło przed lakierowaniem, dzięki czemu jest ono odporne na uszkodzenia mechaniczne i...

ZAUFALI NAM